امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز عملیات احداث کمربندی جنوبی شهر صفادشت شهرستان ملارد

ملارد - ابتکارآنلاین: شهردار صفادشت با بیان اینکه کمربندی جنوبی شهر صفادشت شهرستان ملارد یکی از مطالبات و خواسته های به حق شهروندان است گفت : این کمربندی برای تردد وسائط نقلیه ای که مقصدشان شهرک صنعتی می باشد در دستور کار مدیریت شهری شهرصفا دشت قرار گرفت .
کد خبر: 16195
زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ بعد از ظهر -
21 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمدعلی کریمی روز یکشنبه اظهار کرد: با احداث این کمربندی ترافیک در بلوار اصلی این شهر مخصوصا در ساعات پرترافیک صبحگاهی و عصرگاهی کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد .

کریمی افزود: این پروژه شامل عملیات تسطیح، زیرسازی و رگلاژ می باشد که در فاز اول ، تعریض حدفاصل انتهای بلوار الغدیر تا ابتدای روستای دهک به طول ۳ هزار و ۷۵۰متر درحال انجام است.

شهردار صفادشت اضافه کرد: برای سهولت تردد شهروندان در شهرک امید نیز اصلاح هندسی در ورودی این شهرک با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با این اصلاح هندسی ، تصادفات احتمالی کاهش یافته و تردد در مسیرهای رفت و برگشت با سهولت و ایمنی بیشتر انجام می شود .

شهردار صفادشت در ادامه از شروع مطالعاتی برای احداث کمربندی شمالی این شهر خبر داد و تکمیل ساختمان اداری مجموعه ورزشی شهیدنصراللهی ، فنس کشی زمین چمن مصنوعی مدرسه مرحوم علیرضا مزرعه ، تعویض و نوسازی پایه چراغهای روشنایی بلوار اصلی شهر از میدان نبی اکرم(ص) تا دوربرگردان محله ی نصیرآباد به طول حدود سه کیلومتر و اختصاص ۱۰ هکتار زمین جهت ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر صفادشت و شهرک صنعتی را از دیگر پروژه های عمرانی و خدماتی این شهرداری در راستای ارائه خدمات شایسته و مطلوب به شهروندان صفادشتی را برشمرد .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *