امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جاده ریحان‌آباد ورامین پس از سال ها روشن شد

ورامین - ابتکارآنلاین: شهردار ورامین گفت:به منظور تحقق خواسته ساکنان روستای ریحان‌آباد از توابع بخش مرکزی و در راستای اصلاح مسیرهای پرحادثه، روشنایی این روستای پرجمعیت و پرتردد شهرستان پس از سال‌ها روشن شد.
کد خبر: 16191
زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ بعد از ظهر -
30 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علیرضا مؤمنی اظهار داشت: تأمین روشنایی راه‌های روستایی در محدوده شهر، یکی از برنامه‌های شهرداری ورامین طی سال‌های اخیر بوده که پس از تأمین اعتبار مورد نیاز و بررسی کارشناسانه، عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

وی اظهار داشت: جاده روستای ریحان‌آباد به دلیل عبور خودروهای ساکنین این روستا و دیگر روستاهای مجاور از جمله عبدل‌آباد و جعفر آباد اخوان، همواره با حجم زیاد تردد خودروها مواجه است و این امر به دلیلی تاریکی مسیر در شب‌هنگام، احتمال بروز حوادث جاده‌ای را افزایش می‌داد.

وی گفت: با توجه به درخواست روستانشینان و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیریت شهری و شورای اسلامی ورامین، پس از بررسی کارشناسانه، عملیات نصب تیرهای چراغ برق در محور روستایی ریحان آباد محدوده شهر انجام شد که طی آن ۴۰ پایه پروژکتور کم مصرف ( اس ام دی) ۹ متری با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال نصب گردید.

مؤمنی تصریح کرد: با اجرای این عملیات، بیش از یک هزار و ۵۰۰ متر از مسیر این جاده روستایی به طور کامل روشن شد.

وی افزود: به منظور کاهش حوادث جاده‌ای و تردد سهل‌تر خودروها، عملیات تعریض محور روستای ریحان‌آباد نیز آغاز شد.

ورامین با دو بخش مرکزی و جوادآباد و با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *