امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع تصرف یک هزار متر مربع از اراضی ملی دماوند در «عباس آباد»

دماوند - ابتکارآنلاین: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از رفع تصرف یک هزار مترمربع از اراضی ملی منابع طبیعی دماوند در پلاک ۲۹ «عباس‌آباد» از ید متصرفان خبر داد.
کد خبر: 16174
زمان انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ قبل از ظهر -
16 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حسن شکری، صبح شنبه در جمع خبرنگاران از رفع تصرف اراضی ملی دماوند در پلاک «عباس آباد» خبر داد و اظهار کرد: با هدف حفظ انفال و عرصه‌های ملی به مساحت یک هزار مترمربع از اراضی ملی واقع در پلاک ۲۹ اصلی موسوم به «عباس‌آباد» رفع تصرف شد.

وی افزود: این دو فقره اجرای حکم تخریب ساخت سازهای غیرمجاز در راستای تبصره ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور جهت رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق توسط یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند بیان کرد: در این اراضی منابع طبیعی، سودجویان متصرف اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز از جمله دیوارکشی و تفکیک کرده بودند.

شکری گفت: با توجه به اینکه اراضی ملی و دولتی جز انفال و متعلق به بیت المال مردم است، اداره منابع طبیعی با برگزاری گشت‌های مستمر نظارت کامل بر حفظ و حراست اراضی ملی را به عمل آورده است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.‌

وی عنوان کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق شماره ۱۵۰۴ به یگان حفاظت اطلاع دهند

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *