امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد نکوداشت هفته فرهنگی شهرستان بهارستان

بهارستان - ابتکارآنلاین: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد نکوداشت هفته فرهنگی شهرستان بهارستان به ریاست روح الله شریفی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری و با حضور رضا داداشی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان با محوریت اجرای برنامه های این هفته برگزار شد.
کد خبر: 16230
زمان انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ بعد از ظهر -
16 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، چهارمین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همزمانی آن با میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) گفت: هفته فرهنگی، نماد فرهنگ و شخصیت شهرستان است و باید ابعاد مختلف فرهنگی این شهرستان را به نمایش بگذاریم.

وی اجرای برنامه های هفته فرهنگی را در تمام نقاط مختلف روستایی و شهری شهرستان خواستار شد و افزود: برنامه ریزی هدفمند و راهبردی در تقویت کیفیت و محتوای برنامه های فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی، گامی موثر در توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرستان است و به تقویت مسئولیت اجتماعی کمک می کند و می بایست که معرفی توانمندی ها و شاخص های شهرستان در عرصه های مختلف تاریخی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و گردشگری مدنظر قرار گیرد.

روح الله شریفی تصریح کرد: هدف از برگزاری هفته فرهنگی در شهرستان شناخت ظرفیت های فرهنگی در راستای بومی سازی ظرفیت ها و تقویت همگرایی فرهنگی و اجتماعی است که مسیر رشد فرهنگی و توجه به حقوق شهروندی را به دنبال دارد

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *