امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایشگاه آثار تجسمی و خطاطی سردار دلها در قرچک گشایش یافت

قرچک - ابتکارآنلاین: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه آثار تجسمی و خطاطی با محوریت سردار دلها در قرچک گشایش یافت.
کد خبر: 16224
زمان انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ بعد از ظهر -
110 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در این نمایشگاه که روز دوشنبه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک برپا شده، آثار بانوان هنرمند در قالب نقاشی و خطاطی در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه آثار تجسمی و خطاطی شهرستان قرچک به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی شامل ۳۵ اثر نقاشی و ۱۵ اثر خطاطی از بانوان هنرمند این شهرستان برپا شده است.

محمود برزگر افزود: در این نمایشگاه، بانوان هنرمند قرچکی ضمن نمایش توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف هنری، یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی را با آثار هنری خود زنده نگاه داشته و بر ادامه راه ایشان تأکید کردند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این، در این نمایشگاه از تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی که توسط مصطفی باقری از هنرمندان به نام جنوب شرق تهران ساخته شده، رونمایی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این مجسمه، سومین اثر کشور که با سیلیکون احداث شده و برای خلق آن بیش از ۲ هزار ساعت زمان صرف شده و برای طبیعی شدن اثر، بیش از یک میلیون تار مو در قسمت سر و صورت آن کار شده است.

نمایشگاه آثار تجسمی و خطاطی سردار دلها تا روز ۱۴ دی و از ساعت هشت صبح تا ۱۵ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در شهرک آزادیه، انتهای بوستان ۱۵ خرداد دایر بوده و پذیرای عموم مردم است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *