امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری همایش و گردهمایی خانواده بزرگ کشتی شهرستان پیشوا

پیشوا - ابتکارآنلاین: به همت اداره ورزش وجوانان و هیات کشتی پیشوا و به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و چهارمین سالگرد شهادت پهلوان میدان شهیدحاج قاسم سلیمانی ؛ 150 دوبنده پوش خردسال و نونهال و پهلوانک ونوجوان در پایگاه قهرمانی شهید مهتدی گردهم آمده و یک روز دیدنی را رقم زدند.
کد خبر: 16292
زمان انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ بعد از ظهر -
117 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در این مراسم که باحضور و همراهی تاجیک نوری فرماندار ورزش دوست شهرستان پیشوا، ترابی رئیس اداره ورزش وجوانان ، بندعلیان بازرسی فرمانداری ، حیدری نائب رئیس شورای شهر ، اصغری رئیس آتش نشانی ، سروان تاجیک معاون تربیت بدنی سپاه و جمعی از پیشکسوتان همراه بود ؛ ضمن محکومیت جنایات اسرائیل کودک کش در غزه و حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان ، از خانواده معظم شهید سید محمد حسینی قلعه نو و مربیان و ورزشکاران افتخارآفرین و اعضای هیات کشتی شهرستان تجلیل شد.

همچنین با توجه به حمایت علمداری مدیرعامل شرکت مهران سرد و اهدا ۲ تخته تشک کامل کشتی به پایگاه قهرمانی شهیدمهتدی پیشوا ؛ ابراهیم تاجیک نوری از وی تقدیر کرد.

پایگاه قهرمانی شهیدمهتدی در سال گذشته با مساعدت جوادترابی رئیس اداره ورزش وجوانان به هیات کشتی واگذار و با پیگیری و حمایت های فرماندار جهادی و انقلابی پیشوا به یک تخته تشک بارویه کامل تجهیز شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *