امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حاج قاسم پس از شهادت همچنان محور مجاهدان راه خدا باقی ماند

ری - ابتکارآنلاین: تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن تسلیت به خانواده های شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی پس از شهادتش نیز همچنان محور وحدت مبارزان و مجاهدان راه خدا باقی ماند.
کد خبر: 16285
زمان انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ بعد از ظهر -
16 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر، روز پنجشنبه شهادت هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار کرد: حادثه انفجار تروریستی کرمان یکبار دیگر قلوب مردم شهید پرور ایران اسلامی و آزادگان جهان را داغدار و عمق کینه و دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل از ملت شریف و بزرگوار کشورمان را آشکار ساخت.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر افزود: سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی -اعلی الله مقامه- نه تنها در دوران حیات پرافتخار خود، با ایجاد جبهه مقاومت در مناطق مختلف، همچون فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و یمن توانست صهیونیست‌های کودککش و جنایتکار را زمین گیر و و ذلیل نماید؛ بلکه پس از شهادتش نیز همچنان محور وحدت مبارزان و مجاهدان راه خدا باقیماند و روز به روز بر شوق و علاقمندی مردم به آن عزیز افزوده گردیده و تا ان‌شاءالله در آینده ای نه چندان دور انتقام خون آن عزیز و دیگر مظلومان جهان از ستمکاران و جباران عالم گرفته شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: اینجانب با قلبی مالامال از حزن و اندوه، شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در گلزار شهدای کرمان را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر -ارواحنا لتراب مقدمه الفداء-، مقام معظم رهبری -دام ظله- خانواده های محترم این شهیدان و عموم مردم ایران تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال شفای عاجل مجروحان و مصدومان و نابودی دشمنان دین و قرآن را مسئلت دارم.

عصر روز چهارشنبه (۱۳ دی) در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت این شهید در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند، صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ این انفجار در ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی رخ داد و سپس انفجار دوم در یک کیلومتری مزار و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی اتفاق افتاد.

تاکنون دبیرکل سازمان ملل ، اتحادیه اروپا، نهادهای بین المللی ، محافل سیاسی ، مقامات و رهبران مذهبی و سیاسی ، کارشناسان و تحلیلگران ، دولت های غربی ، عربی و اسلامی ، کشورهای آفریقایی و آسیایی بطور رسمی و با انتشار بیانیه های جداگانه حادثه شنیع تروریستی را که جان انسان های بی گناه و غیر نظامی را گرفته، محکوم کرده و با ملت ایران ابراز همدری کردند.

رهبر انقلاب اسلامی نیز در پیامی تاکید کردند: جنایتکاران سنگدل از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت.

رییس جمهور نیز با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در جنایت تروریستی کرمان، مسئولان را موظف کرد هرچه سریع‏‌تر، نسبت به تسکین آلام آسیب‏‌دیدگان و مداوای مجروحان و بازگشت نظم و آرامش به شهر شهیدپرور کرمان اقدامات لازم را به ‏عمل آورند.

وزرای کشور و بهداشت و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری ابعاد امنیتی حادثه و رسیدگی به آسیب دیدگان در استان کرمان حضور یافتند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *