امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

درگیری در مراسم عروسی در گلستان هفت نفر را راهی بیمارستان کرد

گلستان - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان رامیان گفت: در یک مراسم عروسی در این حوزه استحفاظی به علت درگیری بین جوانان هفت نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: 16295
زمان انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ بعد از ظهر -
22 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – ابوالفضل وزیری فرمانده انتظامی شهرستان رامیان در شرق استان گلستان گفت: به دنبال اعلام شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در مراسم عروسی، ماموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: پس از حضور و بررسی صحنه حادثه مشخص شد که عده‌ای که بیشتر جوان بودند به علت اختلافات شخصی با هم درگیر شده و طی این درگیری تعدادی مجروح شدند.

وی با اشاره به انتقال مجروحان به مراکز درمانی، گفت: نزاع در مرکز درمانی همراه با چند تیراندازی با سلاح شکاری نیز ادامه پیدا کرد که با حضور پلیس عوامل اخلال در نظم این محل نیز دستگیر شدند.

وزیری اضافه کرد: در این حادثه با تلاش ماموران انتظامی و هماهنگی قضایی در مجموع ۱۰ نفر از عاملان نزاع شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری سایر عاملان و تکمیل پرونده در دستور کار پلیس است.

وی همچنین احساسی بودن جوانان و عدم تابآوری آن‌ها را از مهمترین دلایل این حوادث برشمرد و تاکید کرد: در این گونه مراسم بزرگان مهمترین نقش را در حفظ نظم دارند تا یک مراسم شاد به عزا تبدیل نشود.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *