امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشمن با ترور به دنبال ناامن کردن ایران است

سرعین - ابتکارآنلاین: امام جمعه شهرستان سرعین گفت: دشمن با ترورهای کور و بی‌نتیجه خود در آستانه انتخابات مجلس به دنبال ناامن کردن کشورمان است.
کد خبر: 16329
زمان انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ بعد از ظهر -
27 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – حجت‌الاسلام محمد شیرعلیپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سرعین، اظهار کرد: ملت ایران با مقاومت و ایستادگی در برابر آرمان‌خواهی خود شهدای بسیاری را تقدیم ارزش‌های اسلامی و الهی کرده و از کشته شدن در راه دین و کشور هیچ واهمه‌ای ندارند.

وی ترس و واهمه استکبار جهانی را از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و فرزندان مقاوم و شایسته را یادآور شد و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از این خیزش ملت ایران در واهمه و هراس هستند و به هر شکل ممکن می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را ناامن جلوه دهند.

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: حضور دشمنان به رزمندگان مقاومت نمی‌رسد و آنها در اوج کوتاه فکری سعی می‌کنند تا کودکان و زنان را قربانی تفکرات و اندیشه‌های ضد انسانی خود کنند.

حجت‌الاسلام شیرعلیپور افزود: رژیم صهیونیستی، آمریکا و داعش دستشان در یک کاسه است و این جنایت اخیر در کرمان نیز نتیجه همفکری و هماهنگی آنها برای ضربه زدن به امنیت و آرامش ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن با خیال خام خود احساس می‌کند که با این اقدام‌ها و ترورها می‌تواند اراده ملت ایران را بشکند در حالی که همه دنیا به این رفتارهای وحشیانه علیه بشریت اذعان دارند.

حجت‌الاسلام شیرعلیپور اضافه کرد: به سرعت نهادهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل و مسببان این حادثه تلخ را شناسایی و دستگیر خواهند کرد و نیروهای مسلح ما نیز پاسخی دندان‌شکن به عوامل این ترور و دشمنان منطقه‌ای خواهند داد.

وی بیان کرد: با این حرکت‌ها و نقشه‌های بی‌ثمر دشمن نمی‌تواند امنیت روانی ملت ایران را به هم بزند بلکه آنها می‌دانند که این اقدامات نشان از استیصال و درماندگی نظام غرب است.

حجت‌الاسلام شیرعلیپور در ادامه سخنان خود یادآور شد: قطعاً این حرکت‌های بی‌ثمر از سر قدرت و توانمندی نظام غرب نیست بلکه دشمن با این ترورهای کور و بی‌نتیجه راه به جایی نبرده و قطعاً نیروهای مسلح انتقام سختی از آنها خواهند گرفت.

وی به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان اشاره کرد و گفت: برای مردم به صورت شفاف و روشن بازگو شود تا ملت ایران آگاهانه در این عرصه سرنوشت‌ساز تصمیم‌گیری کنند.

حجت‌الاسلام شیرعلیپور مشارکت حداکثری مردم را در پیشبرد امور تأثیرگذار توصیف کرد و افزود: به دور از سلایق و نگرش‌ها، باید مردم با احساس مسئولیت در عرصه انتخابات حاضر شده و تلاش راهبردی دشمن را برای ناامید کردن ملت ایران و یأس آنها خنثی کنند.

وی ضرورت تبیین مسائل برای برگزاری باشکوه انتخابات و اعتماد مردم را به نمایندگان یادآور شد و خاطرنشان کرد: عرصه انتخابات، عرصه سرنوشت‌سازی است و ملت ایران با هر رأی خود می‌تواند قدرت نرمی برای این نظام تولید کند.

حجت‌الاسلام شیرعلیپور با تبریک هفته زن و تبیین مقام و جایگاه مادر و زن در جامعه اسلامی اضافه کرد: برخلاف نظام غرب که نگاه لذت‌جویانه به زن دارد، در اسلام شخصیت و جایگاه زن دارای حرمت و ارزش بالایی است.

امام جمعه شهرستان سرعین به سالگرد شهادت امیرکبیر و خدمات او نیز اشاره کرد و ادامه داد: در کمتر از سه سال امیرکبیر کاری کرد که برای همیشه در تاریخ این ملت ماندگار شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *