امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدرت جبهه مقاومت در پرتو مجاهدت‌های شهید سلیمانی ممکن شد

سنندج - ابتکارآنلاین: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: صلابت و قدرت جبهه مقاومت در پرتو مجاهدت شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی ممکن شده است.
کد خبر: 16324
زمان انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ بعد از ظهر -
20 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – حجت‌الاسلام سید محمد سادات ظهر جمعه پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهر سنندج اظهار کرد: امروز همه دنیا ماهیت پلید رژیم صهیونیستی را به برکت خون شهیدان جبهه انقلاب و شهید سلیمانی فهمیده‌اند و همین امر موجب ایجاد راهپیمایی‌های ضدصهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکایی شده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه کسی برای آمریکا و ایادی آن سر خم نمی‌کنند و ارزشی قائل نیستند، افزود: مردم سلحشور یمن نیز با ایستادگی در برابر استکبار جهانی مانع تردد کشتی‌های تجاری در باب‌المندب و دریای احمر شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی یادآور شد: سردار دل‌ها زندگی، مجاهدت و شهادتش برای رضای خدا و در راه خدا بود و تمام اقدامات و فعالیت‌هایش بر محور تعالیم دین اسلام بود.

حجت‌الاسلام سادات از شهید سلیمانی به عنوان یک سیاستمدار و فرمانده مقتدر نام برد که در تمام جهان به عنوان انسانی بزرگ و حامی مظلومان یاد کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی در تمام دنیا به عنوان فردی بزرگ و حامی مظلومان شناخته شده است که یک سیاستمدار و فرمانده مقتدر بود و امروز بهترین الگو برای جامعه به شمار می‌رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: صلابت و قدرت جبهه مقاومت در پرتو مجاهدت شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی ممکن شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *