امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجلیل از ۵۰۰ مادر شهید از سوی شهرداری منطقه ۲۰ در برج میلاد

ری - ابتکارآنلاین: شهرداری منطقه ۲۰ (شهر ری) از ۵۰۰ مادر شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر طی مراسمی در برج میلاد تهران تجلیل کرد.
کد خبر: 16366
زمان انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ بعد از ظهر -
15 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرری روز شنبه در آیین تجلیل از مادران شهدا ( ۵۰۰ شهید ) که به همت شهرداری منطقه ۲۰ ( شهر ری ) در برج میلاد برگزار شد اظهار داشت: شما مادران شهدا سنگ صبور این انقلاب هستید که سالها در فراق فرزندانتان زندگی کردید و پا به پای انقلاب آمدید.

وی افزود: همین شیر زنان هستند که دلاورانی را تربیت می کنند تا مقابل کفر و استکبار ایستادگی کرده تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی اش حضرت
صاحب الزمان (عج) برسانند.

امام جمعه شهرری بیان داشت: برخی معتقد هستند که تاریخ را مردان می سازند و برخی می گویند زنان می سازند اما استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری معتقد است مردان در مدار خود هستند و زنان نیز در مدار خودشان، این زنان هستند که مردان را ساخته و در ادامه مردان هم تاریخ را می سازند.

حجت الاسلام شاهچراغی گفت: این زنان هستند که با تلاش خودشان از مردان پشتیبانی می کنند و آنها را به میدان می فرستند و نقش زنان در این حرکت یک نقش کلیدی است.

قابل ذکر است که این مراسم با حضور مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری، غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ و عباسعلی رضایی میر بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران، حسین نصرالله رییس بیناد شهید ری ، خانم حسنی رئیس اداره ارشاد شهرستان ری، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم(ع)، جمعی از مدیران کشوری و لشکری شهرری و خانواده های شهدا و مادرانشان برگزار شد.

در انتها از مادران شهدا و خانواده هایشان با هدایایی در قالب یک تابلو فرش نفیس که مزین به عکس شهید عزیزشان بود تقدیر شدند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *