امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمام ظرفیت های شهرستان برای تحقق مولفه های انتخابات بسیج شوند

ملارد – ابتکارآنلاین: سرپرست فرمانداری ملارد گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی و مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بحث انتخابات است که همه ما باید تلاش کنیم که هر چهار شاخص با تمام توان مدنظر باشند.
کد خبر: 16418
زمان انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ بعد از ظهر -
15 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد در هشتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ملارد با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها و نهادها مکلف به همکاری با ستاد انتخابات هستند، گفت: امیدآفرینی از مولفه‌های مهم افزایش مشارکت مردم در انتخابات است که باید در این راستا اقدامات دولت و نظام برای مردم تببین شود.

وی با بیان اینکه هر اقدامی که باعث امیدبخشی مردم شود در مشارکت مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت، افزود: هفته فرهنگی، دهه مبارک فجر و اعیاد ماه رجب فرصت مناسبی برای زمینه سازی مولفه مشارکت است.

سرپرست فرمانداری ملارد عنوان داشت: تمهیداتی اندیشیده شود تا در بحث افزایش نشاط اجتماعی از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و هنرمندان بومی استفاده شود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ملارد بر برگزاری نشست های تبیینی با گروه های مختلف مردمی تاکید کرد و ادامه داد: مشارکت و دعوت حداکثری از همه اقشار  باید مورد توجه کمیته ها قرار گیرد.

اسدی با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از امکانات و ظرفیت‌های دولتی به نفع یا علیه داوطلبان انتخاباتی ممنوع است، اظهارداشت: بر اساس قانون هیچ یک از کارمندان دستگاه های دولتی حق ندارند از امکانات و ظرفیت دولتی برای فعالیت تبلیغاتی نامزدها استفاده کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *