امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخابات پرشور در سایه عمل به قانون محقق می‌شود

پیشوا - ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان پیشوا گفت: انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم در سایه عمل به قانون و امانتداری دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم سیاسی محقق می‌شود.
کد خبر: 16461
زمان انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ بعد از ظهر -
22 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – ابراهیم تاجیک نوری روز سه شنبه در بیست و سومین جلسه ستاد انتخابات پیشوا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مردم پیشوا همواره در خلق حماسه انتخابات پیشگام بودند و قطعا این بار نیز همچون همیشه، پای کار انقلاب بوده و حماسه ای عظیم با مشارکت خود رقم می زنند.

وی تصریح کرد: مهمترین هدف دشمن در مقابله با عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم از آینده نظام است، توطئه‌ای که قطعا با حضور پرشور مردم خنثی می‌شود.

تاجیک نوری گفت:حضور مسئولین در بین مردم برای جهاد تبیین نقش مؤثری در ارتقا مشارکت‌های مردمی و حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد و باید از تمام ظرفیت‌ها برای جلب مشارکت‌های مردمی در انتخابات استفاده شود

وی لازمه برگزاری انتخابات پرشور را عمل به قانون اعلام کرد و افزود: تمامی برنامه ریزی ها، بازرسی ها، و پیگیری ها برای اجرای دقیق و قانونی انتخابات در شهرستان پیشوا در حال اجراست تا در روز ۱۱ اسفند، شاهد عظمت شکوه مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسئولان برگزاری انتخابات باید برای مواجهه با بدترین شرایط بهترین برنامه ریزی را انجام دهند تا مدیریت امور در روز برگزاری انتخابات، به بهترین نحو صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تمام شرایط برای حضور گسترده مردم در انتخابات در شهرستان پیشوا فراهم است، یادآورد شد: با اعلام نتایج صلاحیت‌های کاندیداها توسط هیات نظارت استان تهران، روند انتخابات وارد مرحله جدیدی شد و ایجاد شور انتخاباتی در بین مردم از اهمیت بالایی برخوردار است. فرماندار پیشوا افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۳۳ روستای شهرستان برکزار می‌شود که لازم است تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز شعب اخذ رأی پیش بینی شده، تدارک دیده شود تا در روز انتخابات روند اخذ رأی با مشکل مواجه نشود.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *