امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری انتخابات پرشمار در ایران نمادی از مردم سالاری دینی است

ری - ابتکارآنلاین: فرماندار ویژه شهرستان ری برگزاری انتخابات‌های پر شمار را نمادی درخشان از مردم سالاری دینی در ایران خواند و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فضای سیاسی و اجتماعی کشور از دوران خفقان و دیکتاتوری یک‌فرد با عنوان شاه به دوران مشارکت عمومی و التزام به آرای مردمی تبدیل شده که خیر و برکت فراوانی برای مردم به همراه داشته است.
کد خبر: 16449
زمان انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ قبل از ظهر -
14 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مهدی باب الحوائجی روز سه شنبه در نشست ستاد انتخابات شهرستان ری افزود: صیانت از رای مردم تکلیفی واجب بر عهده تمام عوامل دخیل در برگزاری انتخابات است.

وی اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با استفاده از ظرفیت های قانونی و امکانات موجود به برگزاری انتخاباتی در تراز نظام جمهوری اسلامی کمک و شرایطی را فراهم کنیم تا فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری و قوی در انتخابات اسفندماه تحقق یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ هزار نفر وظیفه برگزاری فرآیند انتخابات در شهرستان ری را بر عهده دارند، خداوند را شاکریم که امور مربوط به هماهنگی ها و آماده سازی مقدمات برگزاری انتخابات به خوبی درحال انجام است.

معاون استاندار تهران اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش و همت دست اندرکاران ومسئولان؛ انتخابات یازدهم اسفندماه به بهترین شکل ممکن برگزار شود و به لطف اهل بیت همه ما در پیشگاه خداوند و مردم قدرشناس شهرستان ری رو سفید خواهیم بود.

در این جلسه که با حضور معاونان فرماندار و بخشداران و رؤسای کمیته های اجرایی ستاد انتخابات برگزار شد، آخرین مسائل مربوط به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت و پنج بخش در جنوب پایتخت واقع شده است.

شهرستان ری در حوزه انتخابیه تهران ۳۰ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۱۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *