امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست‌های تبیینی با موضوع انتخابات در استان سمنان تداوم یابد

سمنان – ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات باید مورد تبیین قرار گیرد، گفت: نشست‌های تبیینی با موضوع انتخابات تداوم یابد.
کد خبر: 16459
زمان انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ بعد از ظهر -
18 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر خود ضمن اشاره به ضرورت تبیین مشارکت در انتخابات بیان کرد: نشست‌های تبیینی ویژه انتخابات با اقشار مختلف از جمله اقدامات خوب دولت در استان است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی است و در این نظام اسلامی دو جنبه جمهوریت و اسلامی را همزمان با هم وجود دارد، افزود: مشارکت بالا در انتخابات بسیار مهم و در بسیاری از مؤلفه ها و موارد نظام جمهوری اسلامی تأثیر گذار است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه در نشست‌های تبیینی که با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود می‌بایست سوالات جوانان پاسخ داده شود، گفت: نشست‌های تبیینی انتخابات در راستای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، پاسخگویی و رفع شبهات بویژه برای نوجوانان و جوانان امری حائز اهمیت است.

مطیعی همچنین خواستار توجه به مناسبت‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت آنها در استان شد و افزود: پیوست فرهنگی برای اقدامات، برنامه‌ها و مباحث مرتبط با جشنواره‌های بومی محلی، محصولات و روز شکرگزاری امری ضروری است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *