امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

“فصل نوین انقلاب” ‌با اجرای ۳۰ تئاتر خیابانی در ورامین

ورامین - ابتکارآنلاین: رئیس اداره ارشاد ورامین از برگزاری نخستین همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب در جنوب شرق استان تهران به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: ۳۰ تئاتر خیابانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی، جنگ غزه و دهه فجر در ۱۰ محله ورامین برگزار می‌شود.
کد خبر: 16490
زمان انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ بعد از ظهر -
27 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – داریوش خزایی با اشاره به برگزاری تئاتر خیابانی در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین عملکرد انقلاب اسلامی در مسائل اجتماعی بر آن شدیم که اولین دوره تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب را در شهرستان ورامین و با مشارکت گروه‌های تئاتر در جنوب شرق استان تهران را برگزار کنیم.

وی افزود: فراخوان آثار این همایش از ۱۵ آذرماه شروع شد و در جنوب شرق استان تهران شامل شهرهای ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت تاکنون ۲۰ اثر دریافت شده است.

رئیس اداره ارشاد ورامین در ادامه گفت: علاقه‌مندان تا اول بهمن‌ماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ورامین ارسال کنند که در روز پنجم بهمن‌ماه داوری این آثار صورت خواهد گرفت.

خزایی تصریح کرد: ۱۰ محله به‌صورت میدانی بررسی و به‌عنوان مکان اجرای آثار معرفی‌شده است.

وی ادامه داد: همایش تئاتر خیابانی فصل نوین انقلاب باهدف ارتقای سطح فرهنگی اجتماعی ورامین در ۱۰ موضوع آسیب‌های اجتماعی، آموزش‌های شهروندی، طلاق و ازدواج، اعتیاد، فرزند آوری، انتخابات، ایثار و شهادت و جنگ غزه، دهه فجر و… برگزار می‌شود.

رئیس اداره ارشاد ورامین در پایان خاطرنشان کرد: از هر کارگردان یک اثر برای اجرا پذیرفته می‌شود و آثار برگزیده متعهد می‌شوند که به مدت ۳ روز اجرای برنامه در محلات ورامین داشته باشند و در نهایت ۳۰ اجرا برگزار و اختتامیه این جشنواره در روز ۲۳ بهمن‌ماه در فرهنگسرای رازی با تقدیر از برگزیدگان این همایش صورت خواهد گرفت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *