امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مادر شهیدان زینالی به فرزندان شهیدش پیوست

ری - ابتکارآنلاین: حاجیه خانم عالم مقدم مادر شهیدان والامقام غلامرضا و محمدجواد زینالی پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: 16479
زمان انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ قبل از ظهر -
16 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – این مادر شهیدان پس از سال‌ها مجاهدت، شامگاه سه شنبه در سن ۹۲سالگی و در بیمارستان شهدای یافت آباد دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان زینالی، درگذشت این مادر بزرگوار دو شهید را تسلیت گفت و برای بازماندگان این خانواده بقای عمر و صبر از خداوند طلب کرد.

پیکر این مادر امروز چهارشنبه ساعت ۹ صبح از شهرک ولیعصر(عج) تشییع شد و در قطعه ۵۶ بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می شود.

شهید غلامرضا زینلی دهم شهریورماه سال ۱۳۴۶ در تهران دیده به جهان گشود؛ او دانش آموز سوم راهنمایی بود و سپس به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت، این شهید گرانقدر ۲۲ فروردین ماه سال ۱۳۶۲ در فکه به شهادت رسید و اثری از پیکر وی به دست نیامد.

شهید محمد جواد زینلی نیز ۲۹ مهر ماه سال ۱۳۴۳ در تهران دیده به جهان گشود. او دانش آموز چهارم متوسطه در رشته تجربی بود و سپس به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت، این شهید گرانقدر ۱۸ مردادماه سال ۱۳۶۲ در حاج عمران عراق بر اثر اصابت ترکش و گلوله به سر به شهادت رسید، مزار وی در بهشت زهرای زادگاهش قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *