امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نخستین کلینیک تخصصی درمان زخم دیابت در اسلامشهر افتتاح شد

اسلامشهر – ابتکارآنلاین: نخستین کلینیک تخصصی درمان زخم‌های دیابتی در شهرک قائمیه اسلامشهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: 16492
زمان انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵ بعد از ظهر -
19 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – نخستین کلینیک تخصصی درمان زخم‌های دیابتی ظهر امروز با حضور مسئولان اسلامشهری در شهرک قائمیه اسلامشهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

زهرا ستوده مدیر اجرایی کلینیک تخصصی درمان زخم‌های دیابتی در حاشیه آیین افتتاح این مرکز درمانی اظهار داشت: در شهرستان اسلامشهر مرکزی برای درمان زخم دیابت وجود نداشت و بیماران دیابتی مجبور بودند برای درمان به مراکز درمانی تهران مراجعه کنند، لذا با بهره‌برداری از این کلینیک تخصصی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌ها، بیماران با آرامش و آسودگی بیشتری در نزدیکی محل زندگی خود به درمان می‌پردازند.

وی افزود: در کنار پزشکان متخصص و زبده در درمان دیابت و زخم‌های دیابتی، پزشک متخصص مادران باردار دیابتی، مشاوره روان‌شناسی جهت درمان بهتر و سریع‌تر، کارشناس تغذیه برای کنترل دیابت بیماران، جراح و پزشکان متخصص برای درمان بیماری‌هایی که از دیابت نشئت می‌گیرند هم برای خدمات درمانی به بیماران روزانه در کلینیک درمانی حضور دارند.

مدیر اجرایی ساختمان پزشکان نورا با تأکید بر اینکه دیابت در واقع سرطان خاموش است، گفت: این مرکز طرف قرارداد با کلیه شرکت‌های بیمه است و افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و بیماران کم‌بضاعت دیابتی می‌توانند با مراجعه به این مرکز با پرداخت هزینه کمتر به درمان بپردازند.

گفتنی است کلینیک تخصصی دیابت نورا در شهرک قائمیه اسلامشهر فلکه اول جنب مسجد امام حسین (ع) ابتدای سروستان ۸ به‌عنوان نخستین مرکز تخصصی دیابت و درمان زخم‌های دیابتی و عفونی آماده خدمات‌رسانی به مراجعین است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *