امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۵ هزار مترمربع زمین کشاورزی شهرستان پردیس آزادسازی شد

پردیس - ابتکارآنلاین: مدیر جهاد کشاورزی پردیس گفت: با اجرای ۳۲ حکم تخریب در چهار روستا ۳۵ هزار مترمربع از زمین های  کشاورزی این شهرستان آزاد سازی شد.
کد خبر: 16476
زمان انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ قبل از ظهر -
12 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محرم قاسم‌نژاد عصر روز سه شنبه در حاشیه اجرای احکام تخریب این بناها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به صدور احکام قلع و قم بناهای غیرمجاز توسط دادستانی پردیس و در راستای اجرای تبصره۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، احکام صادره اجرا شد.

وی ادامه داد: ساخت و سازهای غیرمجاز شامل چهار بنا، دیوار و حصار کشی، استخر بود که هر ۳۲ مورد با حکم دادستانی تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: این احکام در روستاهای گلخندان قدیم و جدید، زردستان و کردنبرد بخش بومهن اجرا شد.

قاسم نژاد ضمن هشدار به سازندگان و خریداران زمین های کشاورزی، تاکید کرد: خریداران این زمین ها باید با دریافت استعلام های لازم از اداره جهاد کشاورزی اقدام به خرید آگاهانه کنند و در غیر اینصورت عواقب هرگونه تخریب ساخت و سازها به عهده مالکان خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: اجرای احکام آزادسازی زمین های کشاورزی مستمر خواهد بود و در این راستا با هیچ کسی برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان مماشات نخواهیم کرد و تمام ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *