امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان قرچک منصوب و معرفی شدند

قرچک – ابتکارآنلاین: اعضای هیات بازرسی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان قرچک منصوب و معرفی شدند.
کد خبر: 16515
زمان انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ بعد از ظهر -
14 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در جلسه ستاد انتخابات قرچک که روز پنجشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، مجید قیصرپناه به عنوان رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات قرچک منصوب شد.

علاوه بر مجید قیصرپناه به عنوان رئیس هیأت بازرسی، محمد علمایی، احمد آریانی، زهرا ایرانشاهی، فریبا نظری و مینا شمس نیز به عنوان دیگر اعضای هیأت بازرسی انتخابت شهرستان قرچک منصوب شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در این جلسه اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، در سایه تحقق چهار راهبرد ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مردم میسر می‌شود که در دستیابی به اهداف این چهار راهبرد، بازرسی نقش مهم و به سزایی ایفا می کند.

حسین فخاری افزود: بازرسی و نظارت نقش مهمی در حضور پرشور مردم در انتخابات دارد و برای تحقق این مهم لازم است تا بازرسان انتخابات آگاهی و تسلط کامل به قانون داشته باشند و این امر باید در سایه برگزاری جلسات متعدد آموزشی دنبال شود.

وی تأکید کرد:رعایت اصل بی‌طرفی، صیانت از آراء مردم به عنوان حق‌الناس و رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی وظایفی است که اعضای هیأت بازرسی باید به آن اهتمام جدی داشته باشند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *