امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

” مشارکت قوی و حداکثری” راه مبارزه با راهبرد دشمنان در ناامید کردن مردم

سمنان - ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات اسفندماه امسال، اظهار داشت: تحقق مشارکت قوی و حداکثری راه مبارزه با راهبرد دشمن در ناامید کردن مردم از نظام اسلامی است.
کد خبر: 16554
زمان انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ بعد از ظهر -
21 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ۲۲دی در نمازجمعه امروز سمنان اظهار کرد: دشمن با حربه‌ها و دسیسه های مختلف در پی کاهش حضور مردم در انتخابات و حمایت از نظام اسلامی است.

وی راهبرد دشمنان در این شرایط را عدم حضور مردم در انتخابات از طریق ناامیدکردن آنها برشمرد و افزود: در این شرایط باید از طریق تحقق مشارکت قوی و حداکثری با راهبرد دشمن در نا امیدی مردم مقابله کرد.

امام جمعه سمنان، با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال کاهش مشارکت مردن در انتخابات هستند تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب همواره بر حضور حداکثری در همه انتخابات‌ها تاکید فرمودند.

وی با اشاره به تداوم جنایات صهیونیست ها در غزه گفت: رژیم اشغالگر قدس در یک صد روز گذشته دست به جنایات زیادی در فلسطین زدند.

وی با اشاره به شهادت بیش از ۲۳ هزار نفر در حملات رژیم اشغالگر قدس ادامه داد: در یکصد روز گذشته بیش از ۲۳ هزار نفر در بمباران های صهیونیست ها به شهادت رسیدند که بیش از ۱۰ هزار نفر از آنان کودک بوده اند.

مطیعی جنایات صهیونیست ها در فلسطین را نسل کشی خواند و بااشاره به طرح این نسل کشی در دادگاه بین المللی لاهه خاطرنشان کرد: اخیرا وکلایی از کشور آفریقای جنوبی طرح دعوا علیه اسرائیل غاصب با اتهام جرم نسل‌کشی در عالی‌ترین دادگاه بین‌المللی لاهه هلند را با ۸۴ صفحه سند ارائه دادند که اندک زمانی بعد رییس‌جمهور رژیم جنایکار صهیونیستی نسل‌کشی را تکذیب کرد.

وی تاکید کرد: اجماع گسترده بین‌المللی و مشارکت مسوولان وزارت امور خارجه و قوه قضاییه ایران در موضوع طرح مسئله نسل‌کشی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی در دادگاه لاهه برای انزوای رژیم صهیونیستی مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: وزارت اطلاعات شب گذشته در همین راستا اطلاعیه صادر و از دستگیری ۳۵نفر از عوامل موثر و پشتیبان این جنایت خبر داد.

وی با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان در شناسایی تروریست ها ادامه داد: بدون شک تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) همچنان برای شناسایی تمام عوامل جنایتکار  حادثه تروریستی زائران حاج قاسم در کرمان ادامه دارد.

امام جمعه سمنان در بخش دیگری به سفر این هفته خود به ایوانکی گرمسار پرداخت و گفت: ایوانکی یکی از مناطق مهم صنعتی در استان سمنان است.

وی با بیان اینکه شهرک های صنعتی ایوانکی از ظرفیت بالایی برخوردارند خواستار حل مشکلات فعالان صنعتی در این بخش شد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به معضل کم آبی در ایوانکی پیشنهاد داد: مسوولان استان برای رفع‌ معضل کم‌آبی در منطقه و آبرسانی به ایوانکی از طریق منابع آبی استان تهران پیگیری کنند؛ چرا که شهر جدید ایوانکی قرار است سرریز جمعیت پایتخت را جذب کند.

وی با اشاره به برخی کمبودها در واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی گفت: شهر جدید مشکلاتی در حوزه کم آبی، مراکز درمانی، مراکز آموزشی و.،،دارد که انتظار می رود که این مشکلات پیگیری و مرتفع شود.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *