امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیروی انسانی متعهد مهمترین ابزار برای تحقق اهداف است

ملارد - ابتکارآنلاین: سرپرست فرمانداری ملارد، وجود نیروی متعهد را مهمترین وسیله در رسیدن به اهداف برشمرد و گفت: این شهرستان از چنین نعمتی برخوردار است و ظرفیت های زیادی به ویژه در بدنه بسیج و نیروهای انقلابی و ارزشی وجود دارد.
کد خبر: 16544
زمان انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ بعد از ظهر -
13 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امینروز در جمع فرماندهان پایگاه ها، نواحی و اقشار مختلف بسیج این شهرستان اظهار داشت: با تغییر نگاه و رویکرد، حذف فاصله ها و تمرکز بر نقاط مثبت و امیدآفرین می توان موضوعات را به راحتی حل و فصل کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر این نکته که مرز بین تهمت و نقد بسیار نزدیک است، گفت: بزه در همه نقاط کشور وجود دارد ولی به صورتیکه در ملارد بیان می شود، اعلام نمی گردد.

اسدی تصریح کرد: باید از اندیشه بسیج در کارها الهام گرفت و باعنایت به توان بالا و کارآمد بسیج و سپاه، دست یاری به سوی آنها دراز می کنیم.

سرپرست فرمانداری ملارد اذعان داشت: مسائل و مشکلات یک شبه به وجود نیامده اند که بخواهیم به یکباره حل کنیم بنابراین با هدفگذاری و برنامه ریزی باید اقدام و حرکت نماییم.

اسدی بسیج را حقیقتی شبیه افسانه و نیروهایی داوطلب با کمترین امکانات و حداکثر بازدهی دانست که امروزه الگوی بسیاری از کشورهای جهان شده است .

فرماندار ملارد در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و گفت: در این برهه از زمان نباید منفعل عمل کرد و لازم است که از همه طرفیت ها برای تحقق تک تک مولفه های مورد تاکید مقام معظم رهبری، کار کنیم.

در این جلسه تعدادی از فرماندهان نواحی و روسای قشرهای تخصصی بسیج به بیان ظرفیت ها ،اقدامات و مسایل و مشکلات پرداختند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *