امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۸۵۰ تن شن و نمک در عملیات برفروبی ۲۴ ساعت گذشته این شهر استفاده شد

پردیس - ابتکارآنلاین: شهردار پردیس گفت: در پی بارش سنگین برف که از شب گذشته آغاز و هنوز ادامه دارد، ۸۵۰ تن شن و نمک برای بازگشایی معابر در تمامی فازهای شهر پردیس استفاده شد.
کد خبر: 16550
زمان انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ بعد از ظهر -
15 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – رضا کارخانه روز جمعه اظهار داشت: مدیریت شهری با هدف پاکسازی معابر از برف و تسهیل تردد شهروندان ۲۴ ساعت تلاش بی وقفه با به کار گیری ۲۳۵ نیروی ستاد برفروبی زیر بارش سنگین برف فعالیت داشت و با توجه به بارش سنگین برف فعالیت برفروبی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه دارد: درعملیات برفروبی از ۴۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین برای بازگشایی معابر و شن پاشی و نمک پاشی استفاده شد.

شهردار پردیس گفت: ۲۳۵ نیروی خدماتی شهرداری و دیگر بخش های شهرداری پردیس با بهره گیری از انواع خودروی خدماتی، عمرانی و سواری در اکیپ های چهارگانه طی ۲۴ ساعت گذشته در مناطق ۱ تا ۴ پردیس و فازهای جدید مسکن مهر ۱۱، ۸، ۵ و ۹ فعال بودند.

کارخانه گفت: ستاد برف روبی شهرداری پردیس با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارش برف همچنان در آماده باش کامل به سر می برد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه ترورریستی کرمان گفت: بوستان بانوان پردیس به یاد شهیده خردسال حادثه تروریستی کرمان به نام “ریحانه” مزین می شود.

شهردار پردیس ادامه داد: بوستان بانوان که احداث آن سال گذشته طی اقدامی جهادی بعنوان یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبنی‌ بر ساخت مجموعه ای تفریحی، تفرجگاهی و ورزشی اختصاصی این قشر توسط شهرداری پردیس کلید خورد به نام زیبنده آن شهیده بزرگوار مزین می شود.

کارخانه افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع واقع در بلوار شهید چمران مراحل احداث خود در دو بخش ابنیه و فضای سبز را با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد سپری می‌کند و تا پایان اجرای فضای سبز این پروژه دو هزار اصله انواع درخت و درختچه غرس می‌شود.

وی توضیح داد: علاوه بر فضای سبز امکاناتی شامل زمین بازی کودکان، محوطه بازی سرپوشیده، زمینهای ورزشی، اتاق مادر و کودک، نمازخانه، سرویسهای بهداشتی، آلاچیق، مسیر دوچرخه سواری و پیاده راه سلامت، دفتر نگهبانی پیش بینی شده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *