امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مترو شرق استان تهران با اولویت پردیس تا دماوند پیش بینی شده است

پردیس - ابتکارآنلاین: استاندار تهران گفت: مترو شرق استان تهران با اولویت پردیس تا دماوند پیش بینی شده است.
کد خبر: 16576
زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ بعد از ظهر -
14 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین  – علیرضا فخاری ظهر شنبه در مراسم آغاز واگذاری اولیه و موقت ۸۴۰ واحد از پروژه‌های مربوط به تعاونی نیروی‌های مسلح در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مقام پیگیر و درخواست کننده به موضوع ورود می‌کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس نیازمند زیرساخت‌های لازم و اجرای امور رو روبنایی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی است که امیدواریم به زودی محقق شود، گفت: از شرکت عمران پردیس تقاضا داریم که تعهدات خود را به موقع انجام دهد.

فخاری با بیان اینکه متروی پردیس از طرح‌های کلان حمل و نقل کشور و پایتخت محسوب می‌شود افزود: این پروژه نیازمند تکمیل مطالعات اولیه و تأمین منابع مالی است که اگر انجام شود از اولویت‌های ما برای حمل و نقل شرق استان تهران خواهد بود و باید اعلام کنیم که مترو شرق استان تهران تا دماوند پیش بینی شده که در فاز اول ساخت مترو اولویت با پردیس است.

وی گفت: شهرداری پردیس یکی از مجهزترین شهرداری‌ها در سطح استان تهران است و با توجه به رشد روز افزون جمعیت در این شهر به عنوان قائم مقام حوزه شورای شهر و مسئول پیگیری امور، تجهیزات مورد نیاز شهر را پیش بینی و تأمین خواهیم کرد.

فخاری عنوان کرد: با درایت وزیر راه و شهرسازی و مدیران ارشد، شرکت عمران در افتتاح فازهای قبلی به تعهدات عمل خود عمل کرده و فازهای چندگانه شهر پردیس یکی پس از دیگری فرآیند لازم را برای توسعه و ساخت‌وساز ایجاد و طی می‌کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *