امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به‌کارگیری امکانات و اماکن دولتی در تبلیغات انتخاباتی احزاب تخلف است

پردیس - ابتکارآنلاین: رئیس دادگستری پردیس گفت: برخی از گروه‌ها و حزب‌ها با تبلیغات زودهنگام و به‌کارگیری امکانات و اماکن دولتی برای پیشبرد اهداف خود مرتکب تخلف قبل از انتخابات می‌شوند.
کد خبر: 16614
زمان انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ بعد از ظهر -
14 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حسن کشاورزی در حاشیه برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان پردیس با محوریت انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت در انتخابات در سه مرحله قبل، بعد و حین انتخابات از وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی است که بیشترین تخلفات انتخاباتی در این سه مرحله به وقوع می‌پیوندد.

وی افزود: فراهم کردن امنیت انتخابات از نظر فیزیکی و روانی برای برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم وظیفه ذاتی تمام مسئولان است.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس با اشاره به تخلفات قبل از انتخابات گفت: برخی از گروه‌ها و حزب‌ها با تبلیغات زودهنگام و به‌کارگیری امکانات و اماکن دولتی جهت پیشبرد اهداف خود مرتکب تخلف قبل از انتخابات می‌شوند.

کشاورزی تأکید کرد: خریدوفروش آرا در زمان انتخابات از جرائم و تخلفات انتخاباتی است و در صورت مشاهده یا گزارش نهادهای اطلاعاتی و امنیتی یا انتظامی براساس مستندات برخورد قانونی با متخلفان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تخلفات بعد از انتخابات یادآور شد: ممکن است برخی از کاندیداها بعد از انتخابات به‌دلیل اینکه در انتخابات به اهداف خود نرسیده باشند، ادعا کنند که تقلبی صورت گرفته است که در این صورت توسط دستگاه‌های مرتبط تمامی تخلفات رصد می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت انتخابات در جهت پیشبرد اهداف مشارکت حداکثری و مردمی با تلاش تمامی دستگاه‌ها و رؤسای ادارات و با حضور مردم و برای مردم برگزار خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *