امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل عمران پردیس:

۱۳ پیمانکار کم‌کار مسکن مهر اخطار برکناری گرفتند

پردیس - ابتکارآنلاین: مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: ۱۳ پیمانکار کم کار مسکن مهر اخطار برکناری گرفتند و اگر به تعهدات خود عمل نکنند برکنار می شوند.
کد خبر: 16649
زمان انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ بعد از ظهر -
15 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – خلیل محبت خواه روز دو شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مالکان و متقاضیان مسکن مهر در پردیس با آنکه پول پرداخت کرده اند سالها است که در انتظار دریافت واحدهای خود هستند.

وی بااشاره به برگزاری جلسه با پیمانکاران کم‌کار مسکن مهر پردیس خاطرنشان کرد: پیمانکاران طرح مسکن مهر در سالهای گذشته عادت کرده بودند پول را پیش‌پیش دریافت کنند ولی آنها را به پروژه تزریق نمی کردند.

این مسئول ادامه داد: مهلت پیمانکاران تمام شده و اگر به تعهد خود برای ساخت و تکمیل واحد ها عمل نکنند بی هیچ مماشاتی از پروژه کنار گذاشته می شوند.

محبت خواه با اشاره به خلع ید پیمانکار پروژه رکن اسکان در چند روز گذشته، افزود: پس از صدور آخرین اخطارها به سازنده پروژه رکن اسکان بین الملل فاز پنج جنوبی و مشاهده ادامه روند کند عملیات‌های عمرانی خلع ید این انبوه‌ساز در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول تاکید کرد: برخورد قضایی با این شرکت رسما به جریان افتاده و به زودی کارگاه پروژه تحویل شرکت دیگری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: مسکن مهر پردیس باید تا سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیانی شود که بیش از ۱۲ سال در انتظار تحویل واحدهایشان هستند و برای این کار با هیچ پیمانکاری مماشات نخواهیم کرد.

محبت خواه اظهار داشت: پیمانکاران خوش‌سابقه، جایگزین پیمانکاران بدعهدی می‌شوند که در ماه‌های اخیر اقدامی برای ساخت و ساز و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس نداشتند.

وی با بیان اینکه پیمانکاران بدعهد باید پاسخگوی متقاضیان باشند، یادآور شد: با پیگیری‌های دستگاه قضایی و دادستان شهرستان پردیس، این نوع پیمانکاران بدعهد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد تا بابت تاخیر و ناکارآمدی اقدامات لازم صورت گیرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *