امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون استاندار یزد:

جانبازان در افزایش مشارکت انتخابات نقش‌آفرینی کنند

یزد - ابتکارآنلاین: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: جانبازان انقلاب اسلامی در تحقق جهاد تبیین نقش آفرین هستند و مشارکت قوی مردم در انتخابات نیز می توانند نقش ویژه ایفا کنند.
کد خبر: 16690
زمان انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ بعد از ظهر -
32 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – علی اکبر عزیزی روز سه‌شنبه در دهمین دوره آموزشی سلامت جانبازان شیمیایی یزد افزود: مردم فهیم همانند دوران دفاع مقدس که با حضور پر رنگ خود در پشت جبهه‌ها و خط مقدم توانستند از آب و خاک در مقابل دشمن ایستادگی کنند این بار نیز برای ناامید کردن دشمنان و نشان دادن اقتدار ایران در انتخابات با حضور حداکثری مشت بر دهان دشمنان این ملت و انقلاب خواهند زد.

وی به اهمیت حضور گسترده آحاد مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف دفاع از کشور اشاره کرد و گفت: باید همه مردم در کنار هم برای حضوری گسترده در انتخابات مشارکتی پرشور داشته باشند که موضوع از اهمیت فراوانی برخوردار است.

این مسئول ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و امام شهدا از جانبازان گرانقدر انقلاب اسلامی که با ایثارگری خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند و همچنین همسران و خانوادهای این عزیزان به پاس صبر و استقامت قدردانی کرد.

عزیزی با اشاره به اینکه مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی همیشه در میدان دفاع از نظام اسلامی مشارکت دارند بیان کرد: جانبازان اسوه‌های ایمان، اخلاص و فداکاری در راه دین و ارزش‌های الهی و انقلابی هستند و باید همچنان با قوت به مسیر خود ادامه دهند.

این همایش تا ۲۸ دیماه جاری در سالن شهید فیض دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حال برگزاری است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت حدود ۱۰ هزار جانباز دارد؛ تعدادشهدای این استان حدود چهار هزار نفر و شمار آزادگان آن حدود ۸۰۰ نفر است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *