امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خروج ۱۵۵۰ نفر مددجوی توانمندشده از زیر چتر کمیته امداد استان سمنان

سمنان - ابتکارآنلاین: مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در این دولت ۱۵۵۰ خانواده خودکفا شدند و جشن خودکفایی این خانواده‌ها چهارم بهمن‌ ماه در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: 16688
زمان انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ بعد از ظهر -
93 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – محمدحسین ذوالفقاری امروز (۲۶ دی ماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران، اشتغال پایدار و درآمد با ثبات برای مددجویان را بسیار محوری و مهم دانست و اظهار کرد: یکی از اهداف این جشن، معرفی الگوهای موفق، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارآفرینان است.

وی با بیان اینکه این خانوارها با گرفتن تسهیلات اشتغال‌زایی از کمیته امداد و حمایت‌های همه‌جانبه، موفق به ایجاد شغل ثابت و درآمد پایدار شدند، گفت: این خانواده ها با اقدامات انجام‌شده کمیته امداد، به استقلال مالی رسیدند و از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گام بعدی این جشن را تجلیل از یاوران اشتغال در استان دانست و بیان کرد: یاوران اشتغال، یعنی مجموعه استانداری و سایر دستگاه‌های مرتبط و مدیران عامل بانک‌ها که در تحقق برنامه اشتغال این استان نقش به‌سزایی دارند.

او افزود: در حاشیه مراسم، نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت این نهاد برپا می‌شود و مددجویان توانمندشده این نهاد محصولات تولیدی خود را در زمینه‌های هنری صنایع‌ دستی، تولید پوشاک، تولید عسل و فرآورده‌های آن، محصولات دانش‌بنیان و همچنین نمونه‌ای از خودروهای وانت زامیاد و تراکتور را که در قالب طرح اشتغال به مددجویان خودکفاشده این نهاد ارائه شده است، نمایش می‌دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *