امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

هم‌افزایی دستگاه‌ها و ادارات باعث تحول در فعالیت‌های فرهنگی می‌شود

اسلامشهر – ابتکارآنلاین: فرماندار اسلامشهر گفت: امیدواریم با هم‌افزایی دستگاه‌ها و ادارات با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد انسجام و تحول قابل توجه در فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان باشیم.
کد خبر: 16673
زمان انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ بعد از ظهر -
13 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حسین حبیبی شامگاه روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامشهر اظهار داشت: شهرستان اسلامشهر پیشینه درخشانی در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری دارد و در اکثر رشته ها از هنرمندان ممتاز و توانمند برخوردار است.

وی افزود: با وجود این پیشینه درخشان مجموعه اقدامات دستگاههای مسئول در حوزه فرهنگ و هنر رضایت بخش نیست و تا امروز حمایت لازم و شایسته از هنرمندان شهرستان صورت نگرفته است.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: حضور یکی از مدیران اسلامشهری و توانمند وزارت فرهنگ و ارشاد در اداره ارشاد اسلامشهر می تواند نقطه عطفی در ارتقاء و بهبود برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان باشد که این امر مهم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و همراهی جامعه بزرگ هنرمندان شهرستان محقق خواهد شد.

همچنین علی فروزانفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، نیز در سخنانی اظهار داشت: شهرستان اسلامشهر در زمره شهرستان های ویژه و پر استعداد استان تهران است و تلاش می کنیم که به این ظرفیت ها نگاه ویژه ای داشته باشیم.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از طاهر طاهری، محمد نوران به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر معرفی شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *