امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های دهه فجرقرچک بستر مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کند

قرچک - ابتکارآنلاین: فرماندار قرچک گفت: مسوولان قرچک در ایام مبارک دهه فجر بستر مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنند.
کد خبر: 16702
زمان انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ قبل از ظهر -
43 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حسین فخاری صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر که با حضور میری زاده و قیصر پناه معاونین فرمانداری و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ایام الله دهه فجر را نقطه عطف تاریخ کهن کشور دانست و اظهار کرد: دهه مبارک فجر، متعلق به همه آحاد ایران اسلامی بوده و به همین دلیل باید باشکوه هر چه تمام تر گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه با وجود توطئه‌های دشمنان، ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها پیشرفت خوبی داشته است افزود: یکی از موضوعات مهمی که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، تبیین اقدامات و دستاوردهای ادارات و دستگاه‌ها و امید آفرینی و اطلاع‌رسانی به مردم است.

سرپرست فرمانداری قرچک با اشاره به انتخابات اسفندماه بیان کرد: دهه فجر امسال باید عطر و بوی انتخابات داشته باشد و مسئولین برنامه‌های پیش‌بینی شده را به گونه‌ای اجرا کنند که در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مؤثر باشد.

فخاری در پایان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان، نسبت به فضاسازی ویژه دهه مبارک فجر و همچنین موضوع مهم انتخابات ۱۱ اسفند در فضاهای شهری، روستایی و ادارات اهتمام ویژه داشته باشند.‌

بر اساس این گزارش در این جلسه، رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را برای گرامی‌داشت دهه فجر اعلام کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *