امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس جمهور با بازدید از سد «نمرود» در جریان وضعیت آن قرار گرفت

فیروزکوه - ابتکارآنلاین: رییس جمهور در بدو ورود به فیروزکوه از سد «نمرود» بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این سد قرار گرفت.
کد خبر: 16733
زمان انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ قبل از ظهر -
13 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – صبح پنجشنبه آیت الله ابراهیم رئیسی در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران، دقایقی پیش، همراه با برخی از اعضای کابینه دولت وارد شهرستان فیروزکوه شد تا مشکلات و مسائل این شهرستان را بررسی کند.

بر اساس این گزارش مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته، مراسم استقبال مردم فیروزکوه از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رأس ساعت ۹ صبح در شهرک کوهسار، سایت مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی انجام و طی آن مکاتبات مردمی در محوطه محل استقبال از کاروان دولت توسط تیمی مستقر از نهاد ریاست جمهوری دریافت شد.

گفتنی است که رئیس جمهور در بدو ورود مورد استقبال فرماندار و مسئولان شهرستان فیروزکوه قرار گرفت، سپس از پروژه ملی سد مخزنی نمرود فیروزکوه، با همراهی منصوری معاون رئیس جمهور، فخاری استاندار تهران و مدیران ارشد دولتی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این سد قرار گرفت.

سد «نمرود»، سدی مخزنی است، که احداث آن از سال ۱۳۸۴ شروع شده است و در شهرستان فیروزکوه، در فاصله ۱۸ کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه و دو کیلومتری روستای «سله بن»، بر فراز رودخانه «حبله رود» در ارتفاع ۲۰۲۰ متر از سطح دریا بنا شده است و همچنان روند تکمیل آن ادامه دارد.

گفتنی است، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از بازدید از سد مخزنی نمرود، نشستی با جمعی از اقشار و منتخبین شهرستان فیروزکوه خواهد داشت.

لازم به ذکر است رئیس جمهور در قالب سفرهای شهرستانی به سایر شهرستان‌های استان از جمله شهر ری، ملارد، پردیس، اسلامشهر، قرچک، پاکدشت، بهارستان، رباط کریم، شهریار، پرند، رودهن، ورامین سفر کرده بود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *