امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قربانیان ایران و پاکستان قربانی تروریسم شدند

پردیس – ابتکارآنلاین: حجت‌الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان پردیس با دعوت نمازگزاران به تقوی الهی، اظهار داشت: ایران و پاکستان از گذشته تاکنون روابط دوستانه و حسنه‌ای دارد، اما وجود تروریست‌ها در مرز مشترک ایران و پاکستان با اهداف شلیک موشک به مقر تروریست‌ها باعث کشته شدن ده‌ها ایرانی بی‌گناه شده است.
کد خبر: 16777
زمان انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ بعد از ظهر -
30 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امام‌ جمعه شهرستان پردیس افزود: ایران در حمله به تروریست‌های تبعه ایرانی هیچ پاکستانی را مورد هدف قرار نداده، بلکه مواضع تروریست را هدف‌گذاری کرده است.

وی تصریح کرد: روابط کشور ایران و پاکستان روابط دوستانه است و تمامیت ارضی دو کشور دارای اهمیت فراوان است و باید مرز مشترک دو کشور برادر و هم‌پیمان از جود منحوس تروریست‌ها پاک‌سازی شود.

حسینی یادآور شد: حمله موشکی ایران به جیش العدل و عملیات نظامی پاکستان علیه اتباع غیرایرانی علاوه بر تنبیه و انتقام سخت از تروریست‌های میدانی، در عین‌حال یک پیام هشدار‌آمیز بسیار محکم به رژیم صهیونیستی بود.

وی خاطرنشان کرد: ایران با این حمله اخیر به داعش و موساد در انتقام حملات تروریستی، عملاً رژیم صهیونیستی را هم‌ردیف داعش در تروریسم معرفی می‌کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *