امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
خطیب جمعه دماوند:

دولت سیزدهم باید به استعمار مجازی دشمنان نظام اسلامی پایان دهد

دماوند – ابتکارآنلاین: امام جمعه شهرستان دماوند باتاکید براینکه نقش دشمن در اغتشاشات اخیر واضح بوده و توطئه دشمن توهم نیست گفت : حضور برخی از عوامل بیگانه در صحنه آشوبها، تبلیغات گسترده رسانه‌ای به نفع آشوب طلبی و اغتشاش را همه تایید می‌کنند و انکار ناپذیر است.
کد خبر: 3671
زمان انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ بعد از ظهر -
69 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت‌الاسلام فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دماوند باتبریک روز ۱۷ ربیع الاول اظهار داشت: وجود مقدس پیامبر اسلام (ص) بعنوان بزرگترین محور وحدت است .همه مسلمین می توانند در این نقطه به هم پیوند بخورند.

 

وی با بیان اینکه بزرگترین نعمتی که داریم نعمت اسلام، ولایت، قرآن، پیامبر و اهل بیت او و نعمت بزرگ جمهوری اسلامی و حکومت اسلام است افزود: باید قدر نعمت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را بدانیم، همه باید برای حفظ جمهوری اسلامی تلاش کنیم، این بر ما واجب است.

 

دماوندی با اشاره به یانکه در کشور ماضعف ها و کاستی هایی وجود دارد، اما این دلیل نمی‌شود که دشمن با بهانه جویی در امور داخلی ما دخالت کنند و بخواهند مملکت را به آشوب بکشند گفت: نقش دشمن در اغتشاشات اخیر واضح است، توطئه دشمن توهم نیست، بلکه واقعیت است.حضور برخی از عوامل بیگانه در صحنه آشوبها، تبلیغات گسترده رسانه‌ای به نفع آشوب طلبی و اغتشاش را همه تایید می‌کنند و انکارناپذیر است.

 

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه راهبرد آمریکا و اروپا در غلبه فرهنگی بر ما، راه انداختن جنگ ضد ارزش ها است تا ایمان و اخلاق جوانان ما را تخریب کنند ادامه داد: مستکبرین و زورگویان دنیا این روزها از رسانه‌ها برای انعکاس خواسته های خود سوء استفاده کرده و با مخلوط کردن مطالب راست و دروغ و سیاه‌نمایی واقعیت را وارونه جلوه می دهند.

 

وی گفت : نیازمند تشکیل جبهه رسانه‌ای محور مقاومت در کشور، در خاورمیانه و غرب آسیا هستیم، غفلت در تحقق شبکه ملی اطلاعات دیگر پذیرفتنی نیست.شبکه های اجتماعی خارجی اگر می خواهند در ایران فعالیت داشته باشند، باید قوانین جمهوری اسلامی را بپذیرند و مخالف مصالح ملی عمل نکنند.

 

دماوندی افزود: دولت سیزدهم باید به استعمار مجازی دشمنان نظام اسلامی پایان دهد، شبکه های اجتماعی داخلی  باید آنقدر تقویت شوند و امن باشند که نمونه‌های خارجی میدان‌داری خود را از دست بدهند.

 

امام جمعه دماوند تصریح کرد : ما باید سعی کنیم مبلغ اسلام و قرآن باشیم، باید فدایی پیامبر و اهل بیتش علیهم السلام باشیم، حقانیت دین رسول الله(ص) را باید فریاد کنیم و با عمل و اخلاق اسلامی دیگران را به این راه روشن دعوت کنیم.هدف دین برپا داشتن قسط و عدل و مبارزه با ظلم و جور است، جمهوری اسلامی ما هم بر این مبنا اقامه شده است، همه ما باید عدالت اجتماعی را مطالبه کنیم و از آن کوتاه نیاییم.

 

وی با بیان اینکه روز یکشنبه گذشته ۱۷ مهر روز جهانی پست بود این مناسبت را به همه زحمتکشان اداره پست شهرستان دماوند تبریک می گوییم و تلاش ها و خدمات این بزرگواران تشکر می کنیم ادامه داد:  ۲۴ مهر نیز روز پیوند اولیا و مربیان است خانواده و نظام آموزشی باید محیط خانه و مدرسه را متعهدانه و مومنانه با یکدیگر مرتبط نگه دارند و از یکدیگر غافل نباشند.

 

حجت الاسلام دماوندی افزود: برای تربیت فرزندان و حفظ آن از آفات فرهنگی و اجتماعی باید مراقبت و محبت را با قاطعیت و استقامت در راه حق ممزوج کنیم و از دعا برای آنان غافل نشویم. پسران و و دختران ما، پدران و مادران خود را الگوی خود می بینند، والدین اگر محترمانه رفتار کنند فرزندان احترام را یاد می گیرند .باید شیوه صحیح دوستیابی را به فرزندانمان بیاموزیم و در کمال احترام، رفت و آمد هایشان را کنترل کنیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *