امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحریم انتخابات دشمنان را خوشحال می کند

دماوند - ابتکارآنلاین: امام جمعه دماوند گفت: تحریم انتخابات دشمنان را خوشحال می کند.
کد خبر: 16120
زمان انتشار: ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ بعد از ظهر -
16 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن گرامیداشت روز ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز اعلام وفاداری ملت بزرگ ایران با رهبر اظهار کرد: به برکت ۹ دی، بسیاری از معارف انقلاب بازخوانی شد و نسل سوم و چهارم با تاریخ انقلاب و سوابق برخی افراد آشنا شدند.

وی با بیان اینکه نهم دی ثمره جانفشانی و خون شهیدان بیدار کننده و بصیرت بخشی است که در هنگام نیاز در دفاع از اسلام و حکومت آن، مظلومانه جان خود را فدا کرده‌اند افزود: درس‌ها و عبرت‌های هشت ماهه سال ۸۸ را باید برای نسل جوان بازگو کنیم تا فراموش نشود و نقش رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه ۹ دی و هدایت کشتی انقلاب به ساحل امنیت فراموش ناشدنی است.

فتاح دماوندی گفت: فتنه وقتی است که حق و باطل از هم تشخیص داده نشوند و غبار آلوده بودن فضای سیاسی – اجتماعی مانع دیده شدن حقیقت شود. امام جمعه دماوند ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی یادگار ۸ سال دفاع مقدس و فرمانده بخش برون مرزی سپاه پاسداران و یاریگر حزب الله و حماس در دفاع از لبنان و فلسطین در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه بود، ایشان با سازماندهی نیروهای مردمی شر داعش جنایتکار را از عراق و سوریه دور کرد و خطر این موجودات شیطان صفت را از حرم‌های مطهر سامرا، نجف و کربلا و حضرت زینب در دمشق رفع کرد.

خطیب نماز جمعه دماوند عنوان کرد: هنرمندان متعهد باید زندگینامه و اهداف این شهید شاهد را به تصویر بکشند و اهالی قلم افکار بلند ایشان را به رشته تحریر درآورند که او که بود؟ و چه کرد؟ و چه می‌خواست؟

وی گفت: امروز آنقدر که آمریکا و اسرائیل و مستکبران و ظالمان جهان از رهبر عزیز ما می‌ترسند، از علما و بزرگان دینی دیگر نمی‌ترسند.

فتاح دماوندی بیان کرد: انتخابات پرجمعیت و پرشور، امنیت ملی ما را تقویت می‌کند و نشان دهنده حمایت مردم از انقلاب است، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افراد کاردان و متعهد، مقدمه حل مشکلات کشور از طریق قانونگذاری مناسب است، برای یک انتخابات تراز انقلاب اسلامی به مشارکت گسترده و رقابت صحیح و سلامت و امنیت نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه دلخوری مردم از عملکرد بد برخی مدیران به معنای قهر کردن مردم از نظام نیست و مردم ضعف بعضی مسؤولان را به معنای ناکارآمدی انقلاب نمی‌دانند افزود: تحریم انتخابات باعث خوشحالی دشمن می‌شود و از برخی سیاسیون ناآگاه و متمایل به غرب می‌خواهیم چشم خود را باز کنند و در دام و چاه دشمن نیافتند.

فتاح دماوندی عنوان کرد: اینکه برخی افراد بگویند انتخابات از قبل مشخص شده و منتخبین مشخص هستند و رأی مردم اثر ندارد دروغ بزرگی است که از بلندگوهای بدخواهان ملت ایران تکرار می‌شود.

خطیب نماز جمعه دماوند گفت: طوفان الاقصی نمایش غرش دلاورمردان جبهه مقاومت و فرود آمدن عقاب گونه شیر مردان فلسطینی بر گرگ‌های خونخوار صهیونیست است که هنوز این طوفان فروکش نکرده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *