امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

دانش آموزان باید نسبت به بسیج معرفت و شناخت پیدا کنند

ساری – ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در مازندران خدمات بسیج را طی چهاردهه گرانسنگ دانست و گفت: مسئله نظارت و پرورش در نظام آموزشی و مدارس امری مهم به شمار می رود.
کد خبر: 5115
زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ بعد از ظهر -
73 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر شنبه در دیدار با بسیج دانش آموزی قائمشهر با تبریک هفته بسیج و تلاش‌های آن در حوزه‌های مختلف عمرانی، رفاهی، خدماتی و غیره اظهار داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله سیل، زلزله، کرونا و غیره خدمات قابل ارج ارائه کرده است.

 

وی خواستار تبیین زحمات و خدمات بسیج برای دانش آموزان شد و گفت: دانش آموزان باید بدانند طی چهار دهه اخیر بسیج چه خدمات گران سنگی ارائه داده است و دانش آموزان باید نسبت به بسیج معرفت و شناخت پیدا کنند.

 

وی عضویت معنادار دانش آموزان را در سازمان بسیج مطلوب و مفید دانست و گفت: در حوزه آموزش و پرورش نیازمند نظارت است و همسویی با جریان انقلاب که سبب تحول در جهان شده، ضروری است.

 

آیت الله لائینی با اظهار اینکه دانش آموزان امانتی نزد معلمان و آموزش و پرورش محسوب می‌شوند، گفت: بسیج دانش آموزی برای خانواده‌ها و دانش آموزان تبیین گری داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اعتراض و انتقاد حق مردم است، گفت: مردم ما داری حق هستند و حساب آنها با اغتشاشگران جدا است زیرا آشوبگران فریب خوردگان دشمن هستند که دست به تخریب و آتش زدن اموال مردم می‌کنند.

 

وی فریضه جهاد تبیین را برای دانش آموزان و خانواده‌های آنان ضروری برشمرد و گفت: مسئله پرورش در آموزش باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *