امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه فیروزکوه:

ملت ایران بر سر آرمانهای انقلاب ثابت قدم هستند

فیروزکوه – ابتکارآنلاین: امام جمعه فیروزکوه گفت: ملت غیور و قهرمان ایران پس از ۴۴ سال از انقلاب اسلامی، هنوز بر سر آرمان های انقلاب خود ثابت‌ قدم هستند و این را با حضور باشکوه و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند.
کد خبر: 7279
زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ بعد از ظهر -
40 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر فیروزکوه در جمع نمازگزاران اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت جوانان مومن و نخبه، در عرصه های مختلف پیشرفت کردیم به طوریکه دشمنان ما، به پیشرفت کشور اعتراف می‌کنند و علت دشمنی آنها همین حرکت پیشرفت کشور است.

خطیب جمعه فیروزکوه ادامه داد: مشکلات کشور را باید در کنار پیشرفت ها ببینیم. اگر با همان همت و روحیه انقلابی که پیشرفت کردیم در مشکلات اقتصادی ورود کنیم، قطعا پیشرفت خواهیم کرد و این همان روحیه و نگاه انقلابی است.

وی افزود: آینده ایران اسلامی روشن و امید بخش است و ما با اعتماد به وعده های الهی، مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

امام جمعه فیروزکوه خاطرنشان کرد: در قضیه زلزله سوریه و ترکیه، شاهد تبعیض و دوگانگی آمریکا و غربی ها هستیم، بیش از ۶۵ کشور به ترکیه کمک کردند ولی فقط حدود ۱۳ کشور به سوریه کمک کردند.

وی تاکید کرد: در زلزله سوریه شاهد بودیم که آمریکا نه تنها کمکی نمی‌کند بلکه با تحریم مانع کمک دیگران است.

حیدری ادامه داد: در سطح شهرستان مطالبه ما از فرماندار انقلابی و جهادی مان این است که افراد دغدغه مند را جمع و بررسی کنند که اگر مافیایی در بحث مسکن وجود دارد با آنها برخورد شود.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *