امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتحاد اقوام ایرانی با محوریت اسلام خار چشم دشمنان است

دماوند - ابتکارآنلاین: امام جمعه دماوند گفت: اتحاد اقوام ایرانی با محوریت اسلام خار چشم دشمنان است.
کد خبر: 13432
زمان انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ بعد از ظهر -
26 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: فرا رسیدن روز و هفته نیروی انتظامی را به ملت بزرگ ایران و دلاور مردان مقتدر و محبوب سبز پوش نیروی انتظامی تبریک عرض می‌کنم، نیروی انتظامی در تأمین نعمت امنیت برای مردم شریف ایران نقش بزرگی دارد و مردم هم قدردان زحمات پلیس خدمتگزار هستند.‌

وی با اشاره به اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران هم مقتدر و قوی است و هم مهربان و دلسوز تقویت این دو خصلت، پلیس را محبوب‌تر می‌کند، مردم برای فعالیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی به امنیت احتیاج دارند، اگر امنیت نباشد همه کارها تعطیل می‌شود، اگر امنیت نباشد، مدارس و دانشگاه‌ها بسته می‌شود، اگر امنیت نباشد، بازار تعطیل می‌شود. اگر امنیت نباشد، مراسم شادی و عزا نخواهیم داشت. باید قدر حافظان امنیت را بدانیم و به آنها کمک کنیم، دشمن سعی می‌کند کشور را ناامن کند، ایجاد ناامنی در ایران و فتنه‌سازی و آشوب افکنی از اهداف بلند مدت و دائمی دشمنان است مردم اگر موارد مشکوک و ضد امنیتی را، چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی مشاهده کردند باید به پلیس اطلاع دهند تا پیشگیری لازم انجام شود.

فتاح دماوندی با بیان اینکه اگر در فضای مجازی تبلیغ خرید و فروش سلاح دیده شد و اگر مردم مطلع شدند که کسی یا کسانی برای خرید و فروش سلاح فعالیت دارند، باید سریعاً به پلیس اطلاع داده شود تا جلوگیری شود، گفت: برای تأمین امنیت هم باید مردم هوشیار و حساس باشند و هم پلیس باید حساس و هوشیار باشد، مردم و پلیس باید به هم کمک کنند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه آموزش و پرورش و رسانه‌ها برای آشنا کردن نسل جوان با قوانین و ارزش‌ها برنامه داشته باشند افزود: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های اسلامی – ایرانی و مدافع خانواده و نگهدارنده جامعه از هر خطری است، از فتنه پاییز پارسال که با شعار زن، زندگی، آزادی دشمنان، امنیت مردم عزیز ایران را هدف قرار دادند، نیروی انتظامی با تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در مقابل فتنه‌گران ایستاد تا از جان، مال و ناموس مردم دفاع کند. ماهیت فتنه پارسال ضد ملی و ضد دینی بود. دشمنان ملت ایران بدانند که ایرانی‌ها، هم ایران و هم جمهوری اسلامی را دوست دارند و هم دین و اعتقادات خود را دوست دارند و به اجازه تعرض به حریم مقدس خود را نخواهند داد.

خطیب نماز جمعه دماوند عنوان داشت: اتحاد ملت ایران، اتحاد اقشار مختلف مردم با هم، اتحاد اقوام ایرانی با یکدیگر حول محور ایران و اسلام، خار چشم دشمنان است و آنها را آزار می‌دهد اتحاد ملت‌های مسلمان با هم و اتحاد کشورهای اسلامی در عمل به اسلام و قرآن آنها را به قدرت بزرگ جهانی تبدیل می‌کند. این چیزی است که صهیونیست‌ها از آن به شدت می‌ترسند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *