امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جبهه مقاومت فلسطین زلزله‌ای در ارکان رژیم صهیونیستی ایجاد کرد

زاهدان - ابتکارآنلاین: نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: جبهه مقاومت فلسطین زلزله‌ای در ارکان رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کرد.
کد خبر: 13678
زمان انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ بعد از ظهر -
26 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – آیت‌الله مصطفی محامی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان، ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت فلسطین، افزود: «طوفان الاقصی»، طوفان و زلزله‌ای در ارکان رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی، سال‌ها بر مردم مظلوم فلسطین ظلم کرده و سرزمین آنها را غصب کرده و زنان، مردان و کودکان آن‌ها را کشته و خانه‌های آن‌ها را تخریب کرده است.

وی اضافه کرد: این رژیم، با اقدامات ظالمانه خود، مردم مظلوم فلسطین را آواره کرد و همچنان به ظلم و ستم خود، ادامه می‌دهد و در این سال‌ها، مکرر و به اندک بهانه‌ای به مردم محاصره شده در سرزمین اشغالی در نوار غزه هجوم می‌آوردند.

وی ادامه داد: مردم فلسطین سال‌ها به شعارها و مذاکراتی که سردمداران کشورهای عربی و برخی گروه‌های به اصطلاح مقاومت فلسطینی انجام داده‌اند، دل خوش کرده بودند، به گونه‌ای که این گروه‌ها، شعار دفاع از حقوق مردم فلسطین را می‌دادند اما با دشمن مذاکره می‌کردند و به دنبال سازش با دشمن بی رحم این چنینی بودند، براین اساس مردم فلسطین، از این مذاکرات و به ظاهر مقاومت‌ها سودی نبردند.

محامی تاکید کرد: وقتی که به لطف خداوندی و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، این پیروزی برای ملت‌های مستضعف و دربند، خصوصاً مردم لبنان و فلسطین الهام بخش بود و آنها از انقلاب اسلامی ایران درس گرفتند و فهمیدند که راه رسیدن به نجات، مقاومت است.

امام جمعه زاهدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی نیز در راه مبارزه و مقاومت مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی از هیچ مساعدتی دریغ نکرد و این چنین شد که معجزه گفتمان انقلاب و دفاع و مقاومت در برابر عجز گفتمان سازش و ذلت مذاکره خودش را نشان داد.

وی با اشاره به «طوفان الاقصی» ادامه داد: گروه‌های فلسطینی در موقعیتی که رژیم غاصب صهیونیستی هم در داخل دچار بحران بود و هم در عرصه بین الملل، این طوفان را به پا کردند و این حرکت بزرگ را رقم زدند که تلفات وارد شده به اسرائیل برای بار اول در نوع خودش بی نظیر بود هر چند که بعد از این طوفان، رژیم غاصب صهیونیستی هم به مردم فلسطین تلفاتی را وارد و خانه‌ها و تأسیسات فراوان آسیب دید اما این امر برای مردم مقاوم فلسطین تازگی نداشت اما برای مردم اسرائیل که از گنبد آهنین خود مطمئن بودند، این حجم از تلفات قابل هضم نبود و به تعبیر مقام معظم رهبری این شکست هم قابل ترمیم نیست.

محامی اظهار کرد: حیثیت اسرائیل در عرصه امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و نظامی آسیب دیده و این آسیب‌دیدگی قابل ترمیم نیست و این امر افول رژیم غاصب اسرائیل را به لطف خداوند تسریع می‌بخشد.

وی گفت: مردم ایران اسلامی هم پای مردم فلسطین هستند، همه کشورهای اسلامی باید در این شرایط، مردم مظلوم فلسطین را حمایت کنند، هر چند که مردم پای کار آمده‌اند و با برگزاری راهپیمایی‌های با شکوه حمایت خود را از این مردم مظلوم اعلام کرده‌اند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *