امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وضع قوانین مفید برای کشور و آیندگان یک ضرورت است

دماوند – ابتکارآنلاین: حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: در جمهوری اسلامی هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم و تکلیف امروز ما گرم کردن تنور انتخابات و افزایش مشارکت است.
کد خبر: 16771
زمان انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ بعد از ظهر -
27 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امام جمعه دماوند با بیان اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب در این ماه‌های پایانی سال برگزاری باشکوه انتخابات و برگزیدن نمایندگان اصلح است، افزود: اگر از اصلاح قوانین به نفع مردم حرف می‌زنیم و اگر از نقص برخی قوانین گله داریم، راه حل آن برگزیدن نمایندگان متخصص و متعهد است.

وی تاکید کرد: وضع قوانین مفید برای کشور و آیندگان یک ضرورت است.

حجت الاسلام فتاح خاطرنشان کرد: در عرصه منطقه‌ای شاهد وحدت نیروهای جبهه مقاومت در مقابله با استکبار جهانی یعنی آمریکا و اسرائیل هستیم؛ وحدت در جبهه اسلام همیشه مفید بوده است و اگر کشورهای اسلامی، دولت‌ها و ملت‌های مسلمان متحد شوند، می‌توانند بر دشمنان مستکبر غلبه کنند .

وی با اشاره به سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به شهرستان دماوند گفت: مصوباتی در حوزه های آب و فاضلاب، مسکن، راه، بهداشت و درمان، محیط زیست، علمی _ پژوهشی و دانش بنیان، فرهنگ و آموزش و پرورش، گردشگری و کشاورزی در سفر آیت الله رئیسی به دماوند به ارزش ۱۷ هزار میلیارد ریال تصیوب شدشد.

امام جمعه دماوند از مسئولان خواست که مصوبات سفر رئیس جمهور به دماوند را پیگیری و محقق کنند تا خدمت بیشتری به مردم این شهرستان انجام شود .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *