امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه فیروزکوه:

غربی ها بدانند نمی توانند نور خدا را خاموش کنند

فیروزکوه – ابتکارآنلاین: امام جمعه فیروزکوه گفت: عده ای به بهانه آزادی بیان، در هلند و سوئد به ساحت قرآن کریم اهانت و دلهای مسلمانان و آزادی خواهان را در دنیا جریحه دار کردند.
کد خبر: 6641
زمان انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ بعد از ظهر -
90 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر فیروزکوه، اظهار داشت: اقدام جنون آمیز توهین به قرآن، نشان از استیصال و درماندگی فرهنگ لیبرال غرب در مقابل فرهنگ ناب اسلامی است و نشان می دهد که هدف آنها، اصل اسلام و قرآن است.

وی افزود: غربی ها بدانند نمی توانند نور خدا را خاموش کنند و به کوری چشم آنها، قرآن کریم روزبروز پرفروغ تر شده و آینده از آن اسلام است.

امام جمعه شهر فیروزکوه تاکید کرد: ملت بزرگ ایران در کنار تمام آزادیخواهان دنیا، این اقدام موهن را به شدت محکوم می کنیم و از دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم در مقابل این اقدام، پاسخ قاطع و اساسی بدهند.

حیدری گفت: در روزهای سرد امسال که در چند دهه اخیر بی سابقه بود، به فضل الهی، ‌ دچار قطعی گاز نشدیم و باید شاکر این نعمت الهی باشیم، غربی ها با این همه ادعا، بخاطر سرمای شدید و گرانی انرژی، به روش های سنتی رو آوردند ولی در ایران اسلامی، ‌ حتی خانواده های کم بضاعت از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی افزود: ایران اسلامی با گاز رسانی به ۹۸ درصد جمعیت خود با اختلاف نسبت به روسیه، که ۷۰ درصد گاز رسانی دارد در رتبه اول پوشش گاز به عنوان یک خدمت اجتماعی هستیم که این جای افتخار دارد ولی عده ای نادان، افت فشار گاز که امری طبیعی بود بخاطر گستردگی شبکه، ‌بهانه تمسخر کردند.

امام جمعه اضافه کرد: همگی باید در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم. متأسفانه طبق برخی آمارها، در میزان انرژی در دنیا رتبه اول را داریم، یعنی ۲/۵ برابر دنیا و ۱۵ برابر ژاپن که اصلا شایسته نیست.

امام جمعه شهرستان فیروز کوه ادامه داد: ملت ایران افتخار می کند، رهبر بزرگی چون سید علی خامنه ای دارد که با درایت خود، سردمداران دنیا را به حیرت آورده و همگی در مقابل عظمت این مرد بزرگ سر تعظیم فروآورده اند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *