امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه پردیس:

راهپیمایی ۲۲ بهمن، این جنگ ترکیبی دشمن را به شکست کشانید

پردیس – ابتکارآنلاین: امام جمعه پردیس گفت: حضور باشکوه و میلیونی ملت ایران در راهپیمایی۲۲ بهمن نشان داد که جمهوری اسلامی از پشتوانه مردمی بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند در تحولات منطقه‌ای و جهانی تأثیرگذار باشد.
کد خبر: 7275
زمان انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ بعد از ظهر -
46 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرپردیس اظهار داشت: معجزه حضور باشکوه مردم هم بر سرمایه اجتماعی ایران و نظام افزود و هم پشت دوستان انقلاب در جهان را گرم کرد و دشمنان را مبهوت و متحیر ساخت.

وی افزود: ۲۲ بهمن روز مردمی بود که محاسبات دشمن را به هم ریخت و این حضور، نماد لطف الهی و عنایات مهدوی و تأثیر خون پاک شهیدان به خصوصا شهدای مظلوم امنیت و شهیدان غریب شاهچراغ بود.

خطیب جمعه پردیس خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن، این جنگ ترکیبی دشمن را به شکست کشانید اما باید بدانیم که دشمن از نقاط قوت ایران انقلابی صدمه خورده و کلافه و به شدت عصبانی است و قطعاً پس از بیرون آمدن از شوک و بهت این حماسه بزرگ، دوباره از نقاط ضعف ما وارد خواهد شد تا ضربه بزند که باید مراقب بود.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: سفر مهم رئیس جمهور به چین و افزایش همکاری‌های اقتصادی و تضعیف بیشتر آمریکا در منطقه را به همراه داشت، پس از عملیاتی شدن سند توافق همکاری‌های راهبردی ایران و چین، همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های صنعتی، انرژی و تبادل کالا افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر در زلزله اخیر ترکیه و سوریه اضافه کرد: در زلزله ترکیه و سوریه رفتارهای دوگانه مدعیان حقوق بشر را مشاهده می‌کنیم. مردم دنیا می‌بینند که ۶۵ کشور دنیا به ترکیه کمک می‌کنند ولی تعداد اندکی هواپیما حامل کمک‌های بشر دوستانه از حدود ۱۳ کشور ازجمله ایران به سوریه اعزام شده‌اند.

حسینی گفت: آمریکا نه تنها کمک نمی‌کند بلکه جلوی کمک به سوریه را به بهانه تحریم گرفته است و این فاجعه مضاعفی برای مردم ستم‌دیده سوریه ایجاد کرده وحتی رسانه‌های غربی هم رویکردی متناقض نسبت به این دو زلزله داشتند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *