امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه پردیس:

قدرت عاشورا در زمین‌گیر کردن دشمن بی نظیر است

پردیس – ابتکارآنلاین: امامان جمعه شهرستانهای استان تهران بر ترویج فرهنگ عاشورا تاکید کردندامام جمعه پردیس گفت: هتک حرمت به قرآن یکی دیگر از منکراتی است که پیمانکاران استکبار یزیدی انجام می‌دهند و ما توهین به مقدسات را محکوم می کنیم.
کد خبر: 10976
زمان انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ بعد از ظهر -
37 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته شهر پردیس اظهارداشت: هدف صهیونیست‌ها آغاز و تداوم موج اهانت به قرآن از جانب افراد لاابالی و بی‌اعتقاد در نقاط مختلف جهان، برای انحراف افکار عمومی از شرایط درحال انفجار سرزمین‌های اشغالی است.

وی افزود: کشورهای اروپایی مدعی آزادی بیان و حقوق بشر از جمله سوئد بدانند با این نوع از نفرت پراکنی ها نمی توانند انس و توجه بیش از پیش جهانیان به معارف الهی و اسلامی و حقایق قرآن را متوقف کنند.

خطیب جمعه پردیس ادامه د اد: قدرت عاشورا در زمین‌گیر کردن دشمن بی نظیر است ما اکنون در معرض یک جنگِ فرهنگیِ بسیار سنگینِ بی‌سابقه در عالم هستیم، هیچ فرعونی در عالم به اندازه مستکبرین امروز قدرت و شیطنت نداشته است.

مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان پردیس اهانت مجدد به ساحت قرآن کریم در کشور سوئد با مجوز دولت این کشور مزدور که قلوب جهان اسلام و پیروان ادیان توحیدی را جریحه دار کرده با برگزاری راهپیمایی پس از نماز جمعه محکوم کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *