امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خون سردار سلیمانی در دل مردم ایران می جوشد

پردیس - ابتکارآنلاین: حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با دعوت نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: عاملان تکفیری و آمران اصلی حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد، کینه توزی دشمنان در مقابل سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با تکفیری‌ها و تروریسم بود.
کد خبر: 16325
زمان انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ بعد از ظهر -
17 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امام جمعه شهرستان پردیس افزود: سردار سلیمانی دست داعش و تکفیری‌ها را از منطقه دور کرده بود و بعداز شهادت سردار سلیمانی نیروهای تکفیری توان و قدرت خود را از دست داده‌اند اما در یک عملیات بزدلانه به مردم بی گناه ضربه می‌زنند.

وی تصریح کرد: عملیات انتحاری تروریست‌ها با دستور از اربابان تروریستی خود و شهادت تعدادی از مردم بی‌گناه رسوایی جهانی برای دشمنان به بار آورد.

حجت‌الاسلام حسینی یاد آور شد: دشمنان با ایجاد التهاب می‌خواهند فضای جامعه ناامن و امنیتی که در جامعه برای مردم ایران حاکم است با نقشه‌های شوم خود ناامن کنند.

وی افزود: گروهک‌های خون آشام و مزدور داعش بدانند که خون صدها ایرانی ریخته شده خون سردار سلیمانی است که بی‌جواب نخواهد ماند.

امام جمعه شهرستان در پایان خاطرنشان کرد: شهادت زائران در حادثه تروریستی کرمان کینه دشمنان از سردار دلها بود زیرا سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با داعش بود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *