امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه دماوند:

جوان باوری تضمین کننده تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

دماوند- ابتکارآنلاین: امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه ایجاد نارضایتی اقتصادی هدف اصلی دشمن است گفت: دولت باید بازار ارز و طلا را هوشمندانه کنترل کند.
کد خبر: 7785
زمان انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ بعد از ظهر -
34 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به اینکه بصیرت، وفاداری، جان نثاری، فداکاری، ادب و رشادت از خصوصیات جوانان عاشورایی است که اسوه همه جوانان هستند اظهار داشت: استفاده از ظرفیت همه جوانان و سرمایه گذاری برای این نسل با نشاط در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در هفت موضوع علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی، جوانان را بیشتر از همه مورد خطاب خود قرار داده اند افزود: جوان باوری تضمین کننده تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

فتاح دماوندی گفت: دولت سیزدهم باید پای جوانان مدیر و مبتکر را به عرصه‌های گوناگون خدمت باز کند و ضمن استفاده از تجربه و مشورت افراد با سابقه از ظرفیت بزرگ و ارزشمند جوانان بیشتر استفاده کند، همانطور که انقلاب با رشادت‌های جوانان و عموم مردم پیروز شد و در جنگ ۸ ساله با دلاوری‌های جوانان به پیروزی رسیدیم، باید در جنگ اقتصادی و فرهنگی هم از ظرفیت عظیم جوانان برای غلبه بر دشمن استفاده کنیم.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه چهارشنبه نیمه شعبان و سالروز ولادت حجت بن الحسن امام زمان (عج) است عنوان داشت: هشتم اسفند، روز امور تربیتی و تربیت اسلامی را گرامی می‌داریم و این روز را به همه مربیان و تلاشگران عرصه تربیت در آموزش و پرورش و حوزه و دانشگاه تبریک می گویم و از رئیس جمهور محترم و وزیر محترم آموزش و پرورش تقاضا داریم، به معاونت پرورشی و امور تربیتی اهمیت ویژه بدهند تا با دو بال آموزش و پرورش، دانش آموزان ما به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

وی با بیان اینکه ما همچنان در میدان جنگ هستیم و دشمنان این ملت و نظام نخوابیده اند و هر لحظه در فکر ضربه زدن به ما هستند اظهار داشت: هنوز چند ماه از اغتشاشات خیابانی نگذشته که دشمنان این روزها اغتشاشات ارزی راه انداختند، آنها می‌خواهند آرامش را از ملت ایران بگیرند. تلاطم‌های ارزی تصادفی نیست و ما در جنگ ارزی تمام‌عیار هستیم.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه ایجاد نارضایتی اقتصادی هدف اصلی دشمن است تا به دنبال آن اوضاع داخلی ما را به هم بریزند افزود: نیازمندی‌های ارزی کشور مشخص شده و تخصیص ارز برای این امور منطقی است، اما تخصیص ارز برای قاچاق و خروج سرمایه قابل قبول نیست، دولت نباید اجازه دهد که چند هزار دلال از بازار سیاه ارز سو استفاده کنند، دولت باید بازار ارز و طلا را هوشمندانه کنترل کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *